Hidup Dengan Lirik
Apa maksudnya tu ?
Bagi aku la kan, lirik itu macam perjalan hidup kita juga. Honestly aku suka dengar muzik. I mean semua orang juga kan.
Muzik bagaikan suatu terapi minda. Boleh berubah-ubah mengikut masa dan keadaan. Kalau korang sedih so dengarlah lagu yang boleh menenangkan korang. Jangan plak dengar lagu yang boleh men-down-kan lagi minda tu.
Jadi bila dalam keadaan bertekanan sangat tu, so aku akan dengarkan muzik.
After dat, semua benda rasa smooth je walau hakikatnya benda tu tak settle pun. haha
Setiap orang ada cara masing-masing kan. Semua tu terpulang kepada kesesuai diri anda sendiri.
Tiada siapa pun yang melarangnya.
Btw, aku suka dengar Miley Cyrus lagi-lagi lagu The Climb dan Butterfly Fly Away.
Bukan sebab Miley tu cantik ke apa, tak ade la sangat. Cuma aku suka lagu dia. Dan yang paling penting, lagu tu dia yang cipta sendiri n memang ditulis berdasarkan hidup dia sendiri. So tak ada la hipokrik sangat kan ?
And yes, lagu The Climb tu contohnya memang macam reflek pada diri aku sendiri. Dat y aku akan dengar dan dengar over n over again tanpa rasa jemu pun. Hayati disetiap lirik dan perkataannya. Memang memberikan satu perasaan yang tenang.
Itu hidup aku, hidup korang plak ?
| Sumber : http://notepade69-mylife.blogspot.com/ |
![]()
