Saje letak gambar ni, takde motif. Ngeh ngeh Oh, lelaki sebenarnye memang suke berimaginasi bende yang bukan-bukan eh? Keh keh.
Baru tahu. Lelaki ni mudah terangsang rupenye. (tu dah lama tahu, perempuan pun sama je) Salah satu organ yang merangsang lelaki adelah melalui mata. Haa, that's why la lelaki bile melihat perempuan je dah boleh terangsang dan juge boleh berimaginasi yang bukan-bukan. Yang bukan-bukan macam mana tu Jen? Entah. Tak tahu. tanyelah lelaki itu sendiri. Ngeh ngeh ngeh.
Baru tahu. Lelaki ni mudah terangsang rupenye. (tu dah lama tahu, perempuan pun sama je) Salah satu organ yang merangsang lelaki adelah melalui mata. Haa, that's why la lelaki bile melihat perempuan je dah boleh terangsang dan juge boleh berimaginasi yang bukan-bukan. Yang bukan-bukan macam mana tu Jen? Entah. Tak tahu. tanyelah lelaki itu sendiri. Ngeh ngeh ngeh.
P/S: Kalau perempuan disinonimkan dengan DUIT,
Lelaki pulak, apa dia ye? Hmmm~~
Lelaki pulak, apa dia ye? Hmmm~~
![]()