April 17, 2012

Wow!!! Gossip Bernikah Jejaka Indonesia, Zarina Anjoulie Enggan Berikan Komen


Perhh!! Dimana² gosip sana sini.. Zarina sensasi kahwin dengan jejaka Indonesia? Benar ker? atau gossip semata mata..

Ratu kontroversi kembali lagi & kali ini dengan gossip yang mengatakan beliau kini sudah pun bergelar isteri kepada seorang jejaka kacak dari negara seberang, Indonesia
Sebelum itu, kali terakhir kita semua dengar tentang kisah cinta pelakon sensasi ini adalah ketika beliau bertunang secara mengejut selain hubungan misteri bersama artis dari Singapura— yang sebenarnya masih misteri sehingga ke hari ini.

Tidak semena mena, terbit satu news macam goreng pisang panas melalui portal hiburan terkemuka Malysia yang Ratu kontroversi Zarina  kini sudah pun bergelar isteri kepada seorang jejaka bernama David Tamara.
Menariknya, peminat berjaya menghidu hubungan ZA & David Tamara ini melalui Tweet mereka yang saling berkasih sayang & mewujudkan syak. 

Kami telah menghubungi ratu kontroversi untuk mendapatkan kepastian namun jawapan SMS yang kami terima sekadar ‘no comment’ tanpa sebarang penafian mahu pun pengesahan akan berita yang mula menjadi perhatian ini.
Adakah benar ratu kontroversi sudah bernikah secara senyap di’Indonesia atau ini satu lagi gimik manja dari Ratu Kontroversi ini? Hmm.. Kami masih menunggu berita dari keluarga beliau dari Nilai Negeri Sembilan.. Family beliau tinggal persekitaran Kampung Chalet Nilai Negeri Sembilan..