April 13, 2012

Wow!!! Teman Lelaki Minta Payudara Lepas Berpisah??

Seorang wanita Jerman tengah menghadapi tuntutan hukum terkait implan yang tertanam di payudaranya. Tuntutan itu muncul bukan gara-gara melanggar peaturan medikal, tapi kerana dia mengingkari kesepakatan pembiayaan pembedahan itu.

Seperti dikutip Reuters, wanita yang diperkenalkan sebagai Carsten itu melakukan pembedahan setahun lalu, setelah mendapatkan pinjaman dari kekasihnya sebanyakr €4.379 .

Pinjaman dilakukan dengan perjantian hitam  putih, bukan sekedar kepercayaan atas nama cinta. Isi perjanjiannya, Carsten tak perlu mengembalikan wang pinjaman itu dengan bersedia tinggal bersama kekasihnya selama satu tahun.

"Memang benar Carsten menandatangani perjanjian itu sebelum pembedahan," kata keluarganya Anatasia.

Tetapi belum genap satu tahun selepas pembedahan, pasangan itu terlibat konflik dan akhirnya berpisah. Ini membawa kepada bahawa Carsten mesti segera mengembalikan wang pinjaman itu.

Carsten agaknya tak berpikir panjang ketika memutuskan berpisah dari kekasihnya. Dia mungkin lupa dengan keadaan kewangannya tak tak mencukupi untuk membayar hutang.

Dia cuma sanggup mengembalikan hutang sebanyak €3.000 . Jika tak berhasil membayar hutang kemungkinan besar implan yng ditanam di payudara di minta kembali oleh bekas kekasihnya.