July 19, 2012

Fuyooo!!!..nenek 71 tahun ditangkap kerana adakan hubungan seks di belakang kereta dengan lelaki yang lebih muda...



Ditangkap: Rita Daniels, 71, dipanggil 'anak ayam' oleh Tim Adams, 54 apabila ditangkap di Farmington, Michigan, ketika mengadakan hubungan seks di belakang keretanya. Kedua-dua mereka dalam keadaan mabuk dan tidak tahu nama masing-masing.

Seorang wanita 71 tahun ditangkap dalam keadaan bogel oleh polis yang mengadakan hubungan seks dengan seorang lelaki 17 tahun lebih muda di tempat duduk belakang Regal Buick.Mereka dipercayai dalam keadaan mabuk.
Apabila pegawai itu membuka pintu belakang kereta dan meminta pasangan apa yang mereka lakukan, lelaki itu menjawab: 'I'm f***ing this chick.'
Tim Adams dan Rita Daniels telah ditahan di tempat letak kereta pusat membeli-belah Michigan atas tuduhan perlakuan sumbang.
Pegawai polis Andrew Morche tiba di luar restoran Luigi pada malam Semptember 3 selepas menerima aduan daripada orang ramai yang makan berdekatan, SmokingGun .
Beliau mendapati tingkap kereta 'ditutup dengan pemeluwapan berat' dan kenderaan itu ialah 'bergoyang', mengikut laporan polis.
Kereta itu diletakkan dihadapan restoran, pelanggan dapat melihat aksi tersebut.
Siasatan polis menyatakan pasangan telah bertemu untuk minum-minum di bar berhampiran 'sebelum bergerak ke tempat duduk belakang Buick'.
Apabila dipersoalkan oleh polis, t kedua-duanya dalam keadaan khayal dan berbau alkohol, tidak tahu nama masing-masing.
Ujian breathalyser mencatatkan kandungan alkohol darah Daniels pada hampir dua kali ganda had yang dibenarkan, laporan itu menyatakan.